Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mys-VAB

Publicerad 2013-12-05 14:13:42 i Allmänt,

Eftersom Nico varit så dålig i magen och trött igår så ville vi inte skicka iväg honom till dagis idag så fick bli att jag VAB-ade. Han tycks vara bättre i magen idag men är fortfarande tröttare och lugnare än vanligt så vi har haft det ganska så mysigt hittills.
 
Började dagen med att jag satte honom i en skottkärra och så körde vi till hans mormor. Haha.. kanske inte låter som sättet man ska behandla sjuka barn på men den var tvungen att lämnas tillbaka och Nico ville ut ur huset lite... och jag ville ha frukost. Var bara där en kortis och Nico satt mest och såg film.
Sedan följde mamma med hem en stund och lekte med honom i hans rum medan jag vek tvätt och diskade.
 
När hon gått hem gick det inte så lång tid innan Nico kom och bad om att få bada, vilket han fick. Så nu sitter han nybadad och myser i soffan, äter pizza och ser på Pippi.
Själv skall jag väl försöka ta och måla lite lister strax men känner väl inte att energin är på topp idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela