Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

El, snö och annat

Publicerad 2013-12-06 11:13:18 i Allmänt,

Då både jag och Nico är sjuka så är det hemmadag som gäller. Han är dock något piggare än mig då det inte blev mycket sömn i natt för min del. Skall dock försöka få något gjort här hemma. Känns som om man bara halkar mer och mer efter i schemat och att bli klara till jul känns just nu inte helt realistiskt.... men men.
 
Strömmen gick i samband med stormen igår också. Hatar det. Förutom att det är mörkt som i graven så har man inget nät, mobilerna laddar ur och man känner sig totalisolerad.
Borde väl egentligen gå ut och kolla av eventuella skador efter stormen på tomten men än så länge har jag fasen inte orkat förflytta mig från soffan många gånger idag.
 
Nej nu skall jag väl städa och greja, för att sedan åka och handla en sväng. Jag är helt värdelös på det där med att handla. Storhandlade igår för att slippa åka dit idag men såklart glömde jag några väsentliga saker som jag måste åka och köpa idag i alla fall. Typiskt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela