Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Saker känns inte helt ok

Publicerad 2013-08-21 16:59:20 i Allmänt,

Kommer skrivas mindre just nu pga att det jag egentligen vill ha ut mig är saker jag i nuläget inte känner är bra att dela med mig av i detta läge. Kan dock sammanfatta med att bygget just nu inte går så bra, att vi inte är helt överens med byggfirman och att vår ekonomi ligger jävligt risigt till. I kombination med makens utförsäkring, min sjukdom och allt annat så känns det nu fruktansvärt tungt och min huvudvärk är konstant och vill helst bara ligga i fosterställning i ett hörn och gråta.
Dessutom skall jag hålla koll på läkarbesök, tandläkarbesök, sonens utredning, en släktings begravning och mitt jobb. Om någon vill komma hit och sätta upp husets panel nån helg så go ahead.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-21 18:23:16

Är urförbannad å era vägnar! Rena lurendrejeriet skulle jag vilja påstå. Tycker så fruktansvärt synd om er:( Önskar att jag vann en miljon så jag kunde hjälpa er!/Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela