Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Med tanke på film och ytligheter

Publicerad 2013-08-02 19:50:33 i Allmänt,

Jag älskar ju Star Trek... skall någon gång ägna ett helt inlägg åt alla anledningar till varför jag älskar Star Trek (kanske idag om Nico inte somnar snart, kanske en annan dag). Star Trek var nästan anledningen till att jag och min man fann varandra, och är något vi nog alltid kommer ha gemensamt.
Är det i Casablanca man säger "We´ll always have Paris?"... eller nåt... i alla fall.. "We´ll always have Star Trek".
 
Så blev lite till mig när jag såg att de samlade in pengar för att göra en Star Trek film med lite ny spinn.
 
 
Några gamla godingar från tidigare serier och filmer är alltså med i projektet. Hoppas det blir av.
Gick även in och kollade om man kanske skulle ta och skänka en slant och oj, vad jag önskade att jag hade massor av pengar när jag såg var de skänkta slantarna kan ge en. Ett speciellt tack i eftertexterna, besök på inspelningen eller att stå med som producer på imdb..... Vilken dröm, att få stå med i eftertexterna till en StarTrek film eller att vara där!!
 
Även om min man också älskar Star Trek tyckte han dock inte att 500 dollar skulle skänkas bara för att få ett tack i eftertexterna.... Tråkmåns, säger jag :)
Hur mycket man skulle skänka för att få vara med på inspelningen? Avsevärt mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela