Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lästips till mig själv

Publicerad 2013-04-24 13:10:00 i Allmänt,

Sitter och är sugen på att läsa lite, och fyller ju år snart, så kollade lite på vad jag skulle kunna tänka mig att införskaffa.
 
Konsten att vara kvinna är jag himla sugen på att läsa efter att ha läst på så många andra bloggar om hur rolig den är, men också har läst en del kritik. Vill kunna bilda mig en egen uppfattning.
EDIT: Köpte den idag :)
 
 
Hur skulle man kunna motstå en bok som heter Rosa - den farliga färgen? Fanny Ambjörnsson brukar ju vara duktig skribent också så är säkert intressant.
 
 
 
Jag har ju läst Ditt kompetenta barn, men vill läsa mer av Jesper Juul - denna kloke man.
 
 
Och så vill jag ha alla seriealbum med The Walking Dead :) Ni ser ju hur blandad smak jag kan ha :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela