Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En underbar gamla musikvideo

Publicerad 2013-04-23 19:53:53 i Allmänt,

Alltså, jag typ dör av skratt varje gång jag ser denna video. Låten har jag alltid älskat, men videon... haha.. den är kul på så många sätt. Hur de springer mot kameran i början (och slutet.. och då ännu roligare då en ger upp och inte orkar springa mer), alla lustiga kameravinklar med armar och ben som sträcks hit och dit, att bandmedlemmarna måste stå med armarna i kors och se buttra ut i bakgrunden, den underliga förföljelsen av en kvinnlig bakdel på stan....
Vad jag hade velat vara med när den gjordes... höra resonemanget :) En klassiker :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela