Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nya julklappstips

Publicerad 2012-10-28 12:06:31 i Allmänt,

Idag skall Nico vara hos sin mormor och morfar en stund och när vi kom dit hade pappa letat fram vårt gamla Playmobil. Gissa om Nico blev lycklig? :) Han älskar verkligen att leka med små figurer.
Kollade upp på ToysRUs hemsida och upptäckte att det fanns Playmobil för mindre barn, vilket jag inte visste. Fanns en hel del jag kan tänka mig att köpa till Nico i julklapp och som kan vara tips för andra.
 
Mitt första slott, hette denna
 
Stor bondgård
 
Stor djurpark
 
Detta var en mindre bärbar bondgård som man kan ta med sig... sådant tycker Nico om :)
 
Fanns även detta bärbara dockhus för Playmobilgubbar.
 
Fasen finns så mycket jag vill köpa honom i julklapp att jag inte vet hur jag skall kunna välja :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-28 13:55:33

Ja, inte kommer det att vara lätt inte:) Får väl bli som vanligt att det blir många saker:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela