Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Julklappstankar

Publicerad 2012-10-22 11:35:10 i Allmänt,

Funderar en hel del på julklappar till Nico. Jag vet ju att han har en besatthet av elbilar, och egentligen hade jag gärna velat ge honom en sådan... men de är ju lite dyra. Finsn dock en del lite billigare varianter... som denna spindelmannenbil.
Sedan har ju upptäckt hans kärlek för små hus med figurer till nu och det finns ju en hel del kul inom det området.
 
Det finns detta muminhus med massa muminfigurer (ursäkta världens minsta bild)
 
Jag har också funderat en hel del på Villa villerkulla med figurer och möbler, för han tycker ju om Pippi.
 
Och vad gäller Sylvanian families så finns det ju hur mycket figurer, möbler och hus som helst. Bland annat det bärbara som syns på bilden ovan.
 
Sedan har jag ju velat att han skall få en rutschkana, men många av dem är så instabila. Helst hade jag velat ha en stor ute, men det kostar ju en del det också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela