Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Stolt liten kille

Publicerad 2012-11-09 10:05:13 i Allmänt,

Imorse var vi trötta kan man ju säga. Nico kom traskande in till oss mitt i natten och sov sedan i vår säng och när väckarklockan ringde ville varken jag eller han gå upp. Tillslut kunde jag dock locka med att han skulle få ha på sig sin nya t-shirt med figurerna från ToyStoy på.
 
Köpte dessa tre t-shirtar på nätet begagnat. 100 spänn för alla tre inkl. porto. Och Nico älskar dem alla då han gillar både ToyStory och Gustav.
 
Det var den gröna till höger som han hade på sig idag och innan vi kom hemifrån höll han på att riva ner hela spegeln i hallen för att han skulle kunna titta på sig själv iklädd sin fina t-shirt. Slutade med att jag fick springa och hämta hans spegel så han fick titta innan jag fick honom ut genom dörren.
När vi kom till dagis rusade han genast in och visade upp den för fröknarna. Pekade stolt <3 Min goa unge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela