Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Hej hej

Publicerad 2012-11-12 12:56:22 i Allmänt,

Igår hade jag litet sammanbrott. För lite sömn, för mycket stress och efter ett tag klarar jag inte mer utan får ett litet bryt under en dag eller två.
Nico mår bra i alla fall. Han busar och står i. Får leka hos mormor och morfar nästan varje dag vilket han tycker är skitkul. Klart man har det gnagande dåliga samvetet hela tiden nu när varken jag eller H är på topp så det inte blir speciellt många utflykter och sådant. Dock försöker jag trösta mig med att han tycks vara glad och må bra. Han får mycket pussar och kramar i alla fall. Kärlek är ju alltid nåt :)
 
 
Trött Nico ser på film i sängen tillsammans med Woody innan han skall sova efter lunch.
(ja våra kuddar saknar örngott till stor del... måste köpa fler när jag får ork)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela