Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Buzz

Publicerad 2012-11-06 20:50:00 i Allmänt,

Idag har Nico lekt med sina smurfar som vanligt och upptäckte även glatt att han hade en smurf på sin tröja, vilket han senare stolt visade sin mormor.
 
När vi var hos mormor och morfar på besök visade han också tydligt vad han önskar sig i julklapp. De hade en leksakskatalog han skulle titta i med efter att han upptäckt bilden på en Buzz-docka (Toy Story) så fick ingen vända blad. Han pekade och babblade lyckligt. Sedan rev han till med ut bilden och skulle ha med sig.
När vi kom hem tog han bilden på Buzz och sprang och visade den för sin Woody-docka! Så sött <3
Så nu letar jag Buzz på Tradera och hoppas komma undan med att betala lite mindre än de 699-899 kr de kostar i affärerna :/
 
Nu har Nico strax somnat och jag skall läsa Keplers nya :)
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-06 22:47:06

Underbara, underbara lilla unge! Han kan få mig att göra precis vad som helst tror jag:) När han går fram till mig och vänder upp sitt lilla ansikte och med ett ljuvligt leende vill ge mig en puss o kram till avsked då är jag totalt såld:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela