Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Solen är här

Publicerad 2012-05-21 21:34:28 i Allmänt,

Visste att det skulle hinna bli fint väder innan min födelsedag, det blir det alltid.
Idag efter jobbet hämtade jag Nico och så åkte vi till Hampus i stugan. Det börjar ta sig minsann :) Nico ville dock inte vara där så efter ett tag gick vi ner till mamma och pappa där Nico lekte och plaskade i vattentunnan och var nöjd. Åkte inte hem förrän runt halv sex och då lagade jag god middag med färsk pasta och pastasås med fläskfilé och grejer. Mums.
Nu är det dags att sova och allt jag tänkt skriva orkar jag inte skriva nu :) Så kul är jag :)
Lite bilder från idag tagna av min pappa kan jag dock bjuda på:

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-22 07:57:06

Kanonfina bilder på plutten;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela