Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Nicos dag

Publicerad 2012-05-03 22:16:07 i Allmänt,

Idag har det vart full rulle för Nicos del. Började med att åka till frisören för Nicos första klippning. Gick bra, men han vägrade sitta i stolen utan satt i sin vagn. Har inga foton då han hade min mobil just då. Tillslut fick han dock nog och satte bestämt hatten på huvudet och grät lite så då fick det vara klart. Saknar hans lockar i nacken.
Efteråt gick vi till min mormor och morfar där han fick leka lite på lekplatsen utanför innan det var dags för lunch.
Efter han ätit for vi till mamma och pappa där han lekte lite till innan han skulle sova.
Han var dock lite orolig och ville enbart sova sittandes och blev hysterisk om man försökte lägga honom. Så slutade med att vi la oss i mammas säng så han kunde somna där, vilket gick bra.
När han vaknade åkte vi och mötte upp Hampus vid Returvaruhuset, och efter att ha kollat runt där åkte vi hem och åt middag. Sedan busade Hampus och Nico massor innan vi såg lite film. Och sedan sängen.
Natti natti.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-03 22:42:06

Min lille älskling som var så ledsen och inte ville ligga och sova idag;( Tur att han kunde somna i vår säng när han fick ligga jämte sin mamma:)) Pluttesnutten!!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-05-04 10:58:05

Vilka sköna bilder! :)

Jag har en utmaning till dig på min blogg. Kolla gärna in den om du har lust. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela