Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Blandad kompott

Publicerad 2012-05-30 08:26:41 i Allmänt,

Jag är nog både lite PMS:ig och lite sönderstressad mentalt för just nu gråter jag för det mesta. Känns som saker och ting bara strular och man vill bara att det skall vara över och klart. Tur att man har världens goaste unge, världens bästa man och underbara stöttande föräldrar och bror när allt känns sådär överjävligt tungt i alla fall.
Fick målat en del i stugan i går i alla fall och vi kommer nog kunna flytta in där innan midsommar som planerat.
Efter helgen får vi veta om de som tittade på huset igår vill köpa det.
Annars är planerna så som följer:
Idag jobb, registrera CSN, beställa kylskåp och plugga
Imorgon BVC och plugg
Fredag är sista dagen på sexologin och så skall jag och Hampus på bio (hur gan skall jag få ihop det tidsmässigt kom jag på nu, måste nog se om jag kan sluta på sexologin lite tidigare)
Lördag och söndag skall det fixas i stugan och pluggas
Måndag är sista tentan i psykologikursen
and then it goes on....
Så kan alla nu vara snälla och hålla tummarna för att vi får sålt huset och att jag snart får sålt min tomt... för jag behöver peace of mind.. typ nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela