Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Sliter på

Publicerad 2012-06-09 19:00:35 i Allmänt,

Nu är det bara målande som gäller för att hinna bli klara i tid.
Idag var jag uppe tidigt och köpte mer färg och åkte till stugan och donade medan Hampus var hemma med Nico. Vid 15 möttes vi upp allihop vid stugan för pizza och sedan tog jag med mig Nico hem medan Hampus fortsatte i stugan.
Så finns inte så mycket spännande att förtälja. Nico roar sig just nu med ett av sina senaste påhitt, att bygga koja i garderoben. Han drar ut de nedersta trådbackarna i min garderob och lägger in sina kuddar och gosegrejer där och sedan kurar han ihop sig därinne och myser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela