Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Och så gick det med det

Publicerad 2012-06-23 23:38:21 i Allmänt,

"Jag mår inte bra så jag går och lägger mig tidigt" sa jag till Hampus. Sedan la jag mig i sängen och kollade mina mail, kollade facebook, läste en tredjedel av en bok, läste lite bloggar och plötsligt är klockan sent och jag inser att den tiden borde spenderats med att typ plugga om jag nu ändå inte skulle sova.
Kommer vara ett vrak imorgon... och när folk ser mig kommer de säga som treåringen på midsommar som tittade på Nico och sa "snor". Tänkte skriva att det var ju observant och uppriktigt av honom, men kom på att så observant var det kanske inte eftersom snoret just i det ögonblicket var ganska uppenbart. 
Fan vad jag svamlar, nu är jag trött. Så här kommer en suddig bild på Nico i stor blommig solhatt (som jag fick av sköterskan på jobbet men som sonen lagt beslag på)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela