Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Midsommarbilderna

Publicerad 2012-06-27 21:04:24 i Allmänt,

Jag och Nico har haft en ganska lugn sjukdag men jag tog mig till föräldrarna och hämtade midsommarbilder som jag kan bjuda på i alla fall.
 
 
Nico envisades med att ha på sig min enorma solhatt istället för sin egen :)
 
 
När dansen runt midsommarstången började stod han först och observerade....
 
 
... och undrade vad det var som pågick.
 
 
Sedan började han klappa händerna och dansa med..
 
 
... och snart sprang han lyckligt tjutande runt kring stången :)
 
 
Och här står vi hela familjen; det lilla söta bananätande barnet, den smala, långa och ståtliga maken och den surmulna frun med fruktansvärd hållning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela