Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Glömde säga hur underbar han är

Publicerad 2012-06-15 22:09:11 i Allmänt,

Min lilla unge, vad go han är. Fast han var snuvig och trött så var han med hela dagen och roade sig själv nästan hela tiden medan jag målade. Han busade runt, hade tebjudning med sig själv, byggde myshörnor m.m. Han var så himla go.
Hampus hämtade ju honom sedan och när jag kom hem så sprang Nico runt med en enorm blommig solhatt jag fått av en bekant på huvudet. När vi sedan skulle packa böcker så hjälpte han till och hystade ner böcker i kartongerna med väldig fart. Efteråt stod han gestikulerande och babblade med inlevelse och man såg hur han berättade om att böckerna stått i hyllan innan men att han minsann lagt ner dem i kartonger.
Sedan tog han en tom kartong och gjorde en koja.
Han är så underbar min lille groda. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela