Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Förbjudet

Publicerad 2012-06-29 23:50:28 i Allmänt,

Nu skall jag göra det man aldrig skall göra. Jag kommer att blogga berusad. Men eftersom jag är berusad ungefär en gång var tredje år så tycker jag att jag kan få dispens.
Mamma och pappa passade Nico ikväll medan jag var hos brorsan på fest. Visade sig att han hade mycket trevliga vänner och jag hade en väldigt trevlig kväll. Intressanta diskussioner, mycket skratt och jag kan ärligt säga att jag gärna hade stannat lite till... men jag hade lovat att komma hem vid elva och man skall ju sluta när man har som roligast sägs det.
Hade inte tänkt bli berusad, men dricker man så sällan som jag gör så krävs det inte så mycket.
En sak kan jag dock säga och det är att en mörk stig i skogen fylld av vattenpölar, en hel del alkohol och en liten tjockis som jag förvandlas till en flygande älva som studsar fram mellan pölarna. :) 
Nu skall jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela