Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Tradera

Publicerad 2012-07-29 22:15:11 i Allmänt,

Idag har vi haft en ganska glad unge hela dagen. På kvällen glömde vi till och med bort tiden så när Nico kom och skulle krypa upp i knät och gosa så såg jag att klockan var över åtta. På med pyjamas, lite kramkalas och så sov han fem minuter senare :)
Sedan har jag roat mig med den dagliga genomgången av Tradera. Är inte ofta jag köper nya kläder till Nico numer. Älskar att fynda fina begagnade kläder och hitta saker man kanske inte hittar ute i affärerna. Nu i veckan gjorde jag fyra fynd, en retrot-shirt för 12 kr, ett par fina bruna byxor för 5 kr, en grön tjockare tröja för 10 kr och en mysig kofta för 10 kr. Mycket nöjd.
 
Hampus har också lagat min pyttelilla rosa laptop så nu kan jag använda den igen. Ovant vid hur liten den är dock. Skärmen är väl bara typ 8 tum eller så :) Tyvärr visade sig Hampus gamla "lillskrot" vara bortom räddning. RIP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela