Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Jobb, plugg och mys

Publicerad 2012-01-16 22:03:02 i Allmänt,

Hade en stressig dag på jobbet med massor att göra men det gick bra ändå. Sedan köpte jag flyttkartonger  och åkte hem till mina älsklingar. Nico hade fått vara hemma från dagis idag eftersom han hostade så i natt och han var inte alls på bra humör. För att muntra upp honom åkte vi till min mamma och pappa en stund. Han var dock ganska gnällig där med. När vi kom hem var det dags för middag. Sedan fick Nico och H se på Emil i Lönneberga medan jag gjorde en online tenta som jag inte hunnit plugga inför. Fick två poäng från högsta betyg så får väl vara nöjd ändå, men grämer mig över de där två poängen.
Nico hade lite feber nu på kvällen och ville inte alls sova om jag inte satt och höll hans hand så fick spendera lååång tid i hans rum. Men det är han värd det lilla myset. Sedan såg jag och H det sista avsnittet i denna säsong av Sherlock, och googlade sedan hysteriskt för att få veta om det kommer fler avsnitt. Det gör det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela