Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Huttrande hälsningar

Publicerad 2012-01-09 11:01:14 i Allmänt,

Min nästipp är så kall att den värker. Det ni. Jag ogillar skarpt dessa minusgrader som kommit. Tyckte om den icke-vintriga vintern som varit och tycker det kan fortsätta så.
I morse sov Nico så sött och gott när vi skulle iväg till dagis. Kände mig som ett monster som väckte honom, men han var glad över att få åka bil och komma till dagis så hoppas att resten av dagen gått bra.
Saknar honom när jag jobbar. Saknar att se hans tokerier. Som att han brukar ta en svart papperskorg över huvudet och vandra runt med och gå in i saker. Man ser bara en stor papperkorg med två ben som vinglar runt i huset.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela