Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Förvirrad

Publicerad 2012-01-08 21:52:08 i Allmänt,

Jag vet inte när jag skrev senast så vet inte vad jag skall skriva för att inte upprepa mig... men va fan jag skriver på ändå. Skall strax sova och orkar inte fundera mer på saken.
**
I fredags åkte jag till min lillebror och hälsade på. Hade en barnfri kväll och sov över där. Träffade en gammal go vän också så det var också trevligt. Käkade tacos, tjötade och såg på tv. Tack för en trevlig kväll lillebror! Dock saknar jag plutten när jag är borta, men det är himla mysigt att komma hem igen för man får så stora kramar.
Nico har blivit väldigt gosig av sig. Han vill gärna utdela kramar, pussar och gos. Mys <3.
**
När jag kom hem på lördagen hade maken städat hela huset, sådär riktigt noga, så det var en härlig överraskning. Sedan hade vi en ganska lugn och slapp lördag. Vi satt mest och gullade med Nico och busade och hade det familjetrevligt.
**
Idag har jag pluggat en hel del, förberett mig med en del jobbplanering inför imorgon och tagit hand om en för dagen ganska gnällig son. Han gillade inte alls att hans pappa grejade med saker som han inte kunde vara med på. Hampus tog nämligen bort plastmattan i innetrappen som vi skall måla om och började sätta upp de första stolparna på altanstaketet som vi skall bygga.
Känns skumt egentligen att vi kommer göra det så fint hemma och sedan sälja och flytta. Men det kommer bli toppen att flytta också... men det är ju lite blandade känslor. Nicos första hem, vårt första hus. Minnen. Vi vet att vi inte kommer ångra oss i alla fall.
**
Som sagt var så är det jobb imorgon. Skulle vart kul om det inte innebar att gå upp aptidigt och köra i kyla och halka... usch. Men själva jobbet gillar jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela