Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Här är jag igen

Publicerad 2012-02-15 08:36:59 i Allmänt,

"Här är jag" skrev jag som rubrik på inlägget. Bloggen föreslog då själv att jag skulle lägga till ett "igen". Fick mig att känna att bloggen är lite trött på mig.. Ja, här är du... igen.
Sitter på jobbet i alla fall. En elev som skulle kommit nu är sjuk så jag skall plugga lite, men tänkte bara meddela er hur läget ligger nu för tiden så att säga.
Vet inte om jag berättat om pussen... Nico brukar se mycket på Emil i Lönneberga och i en scen så tar Emil tag om sin lärarinnas huvud och ger henne en stor puss på munnen. Han har tydligen tagit intryck av detta för i förrgår så sätter han en hand på varje sida av mitt huvud och mycket bestämt håller han fast mig medan han ger mig en jätteblöt puss på munnen. Underbara unge <3. Annars har han som vanligt pendlat mellan superbusig och glad gosunge och totalt skogstokig skrikmaskin, men vi tycker om honom precis som han är.
Igår var det Alla hjärtans dag. Fick rosor av maken och jag lagade god middag åt honom, med bland annat potatisgratäng i små hjärtformar (varav han tappade en på golvet haha). Efterrätt blev det också. Och Top Gear. Massa Top Gear.
Förutom detta händer inte så mycket. Försöker få ordning på huset små steg i taget. Förgiftade nästan mig själv med starkt stinkande färg igår dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela