Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

En snabbis innan sängen

Publicerad 2012-02-12 20:15:31 i Allmänt,

Nico hade haft det bra hos sin mormor och morfar, såklart, och varit så snäll och go. Han har faktiskt varit ovanligt gosig idag. Velat pussas och kramas. Dock har stackaren fått jätteröd rumpa och har ont. Han fick gå utan blöja hela kvällen. Kissade i vår säng och i ett obevakat ögonblick bajsade han lite i köket och kladdade det på väggen...mmmm... trevligt.
Nu sover han, och jag har hunnit göra lite jobbsysslor. Detta kommer bli en stressig, stressig vecka men massor av jobb, skola, plugg och grejande hemma. Behöver klona mig tror jag. Trevligt nog har jag dock lite energi nu efter den avkopplande helgen så det skall nog gå... att hinna med allt alltså, inte att klona mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela