Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Snart ere jul

Publicerad 2012-12-20 19:31:13 i Allmänt,

Idag var jag åter på jobbet efter min lediga dag och det känes faktiskt lite nervöst. Var dock hur lugnt och trevligt som helst så det var en bra dag att "hoppa upp i sadeln igen" på. Tycker Plus skött det hela väldigt bra.
 
Jag hann även med att opponera över nätet på min distanskurs och bli opponerad på. Fick väldigt bra omdöme av läraren så det kändes kul. Spelar dock säkert ingen roll betygsmässigt eftersom han alltid glömmer vem jag är ändå. Nu skall bara uppsatsen finslipas på och sedan in för slutgiltigt betyg i början av januari.
 
Fick äntligen postat mina julkort också. Skickade inte lika många som vanligt utan mest till släkt.
På bussen hem fick jag trevligt sällskap av kusin Josefin också.
 
Hemma överraskade maken med vin, god mat och mys. Nico var på strålande humör också. Han hade fattat att det var helg för han kom in och begärde bestämt att få "godischhh".
Efter maten så busade vi massor i sängen, alltså Nico fick hoppa, bli kastad och utföra allehanda akrobatiska konster. Han skrattade så han skrek och blev tillslut helt utmattad. Så när det var dags att lägga sig var det inga sura miner utan han kom till ro väldigt snabbt.
 
Imorgon skall det julhandlas det sista och kanske nåt fint att ha på sig till julafton också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela