Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Julen kommer

Publicerad 2012-12-10 19:17:34 i Allmänt,

Lätt att natta sonen när jag hostar så han vaknar hela tiden.... men men
 
Nu är det snart jul i alla fall. Den liksom smög sig på den rackarn. Visst har jag pyntat och grejat lite och har väl fixat de flesta julklapparna, men känns ändå inte riktigt förberedd... Hinner inte med.
Beställde julkorten idag... Har jag tur får folk dem innan nyår. Skickar nog inte lika många i år dock för får sällan några tillbaka.
Känns som de flesta förutom jag lagt ner den traditionen.
 
Ser fram emot jul dock. Att se Nico öppna alla paket. Och nyår. För att få nytt år. 2012 var kämpigt. 2013 skall bli fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela