Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Boring

Publicerad 2012-12-17 12:06:24 i Allmänt,

Jag har inget att göra just nu så för att fördriva tiden så kommer jag roa mig med mer frågor och svar listor.... läs inte om ni inte vill.. Det hade inte jag gjort :)

När är du född? - 1980
Hur många syskon har du? - 1 bror
Vilket är ditt favoritdjur? - Katter
Vilken är din favoritfärg?- Lila och grön
Vilken är din favoritfilm?- Omöjligt att svara på för finns sååå många. I faderns namn, är väldigt bra bland annat.
Vilken är din favorit film-genre?- Sci fi mest tror jag, annars action och fantasy samt thrillers.
Vem är din favoritskådespelare?- Vet inte riktigt, men Hugo Weaving är bra.
Vem är din favorit artist/band?- Blandat, just nu lyssnar jag mycket på Susan Boyle och Andrea Bocelli
Vilken är din favoritlåt?- Just nu - I dreamed a deam
Vilken är din favoritbok?- Finns tusentals... men tyckte mycket om Hungerspelstriologin
Vilket är ditt favorit tvprogram?- Har ju inte tv, men på web-tv älskar jag Nöjesbladet Film
Vad är din högsta önskan?- Att de jag älskar skall må bra och vara lyckliga

Sparar du eller slösar du pengar?- Lite av varje, men jag ör inte speciellt slösaktig
Vilket är ditt favoritspel?- TP, StarTrek Monopol och MarioCart
Har du någon du kan berätta allt för?- Ja, det har jag väl tror jag
Vilken är din favoritmat?- Kött typ. Grillat. Och tacos.
Vilken är din favoritdricka?- Vatten främst

Vad är ditt drömjobb?- Tycker om det jobb jag har men hade velat syssla med skrivandet också. .
Drömmer du ofta?- Väldigt mycket
Vad är det bästa som hänt dig?- Att jag fick Nico, och att jag gifte mig.

Tycker du om att städa?- Nej, men jag tycker om resultatet
Är du slarvig med dina saker eller väldigt rädd om de?- Är nog ganska rädd om dem, men klantig
Vad är din största fobi?- Utklädda människor och att bli inlåst/fast i trånga utrymmen

Något du aldrig skulle klara dig utan?- Min son
Vad var ditt senaste köp?- Mat?
Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?- Betala av lån och bygga ut huset
Nämn en sak du är nöjd med över dig själv?- Min hjärna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela