Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ont och gott

Publicerad 2012-08-09 21:14:31 i Allmänt,

Dagarna rullar på här hemma i väntan på lillens födelsedagskalas. Igår blev det dock dramatik då han en halvtimme innan läggdags klättrade upp på fönsterbrädan i sitt rum och dök med huvudet före ner bland sina små stolar, och spräckte ena örat. Usch vad hemskt var. Han grät och grät och blodet sprutade. Blev besök på sjukhuset där de fick tejpa. Måste dock säga att han är en riktig kämpa för han grät bara några minuter och sedan var han glad och det var full rulle igen.
 
Idag åkte vi till Barnens Lekstad igen och mötte upp Karin och Malvina. Barnen hade jättekul men eftersom det oftast ville ha kul på olika håll så fick väl jag och Karin ganska begränsade möjligheter att konversera. Var trevligt i alla fall. 
Sedan var det hem och plugga och hålla på. Ja, det händer inte så mycket annat som jag kan berätta om. Skulle vilja klippa mig imorgon men som vanligt har jag inte bokat tid så det är väl rätt kört kan jag tro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela