Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Ballonger och kalas

Publicerad 2012-08-10 22:47:03 i Allmänt,

Nico haft en lite känslig dag då han lätt blivit ledsen. Vet inte om han bara varit trött eller om det är något annat. Han blev i alla fall glad över att få följa med till torget. Mamma var snäll och hade honom medan jag fick en välbehövlig klippning av håret. Sedan inhandlade jag ingredienser till tårtan som jag skall göra till kalaset imorgon. Nico fyller egentligen på söndag men vi har hand födelsedagskalas imorgon. Ser fram emot det så himla mycket för jag vet att han kommer få massor av saker han verkligen kommer bli glad för. 
 
På kvällen var han sådär lite kinkig igen och då tänkte jag att han kunde få en av kalasballongerna. Oj vad glad han blev. Han sprang runt med den där ballongen och skrattade och tjöt, och han kramade den och gosade med den. Insåg snabbt att det var så extremt osmart av mig att inte titta på klockan innan för det visade sig vara typ tio minuter innan han skulle sova. Han klättrade såklart upp i sängen med sin ballong och det var ett himla liv när han inte fick sova med den :( Stackars liten. Men kommer bli kul imorgon när vi blåser upp resten av ballongerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela