Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Passing by

Publicerad 2012-04-28 20:30:05 i Allmänt,

Min blogg är väl inte den mest spännande just nu men tanke på att jag aldrig har tid att skriva. Men även om jag skrev hade det nog inte varit så spännande då det mest är räkningar, ångest, hus, renovering och plugg som livet kretsar runt för närvarande.
Igår spenderades hela dagen i skolan på GU där vi hade fallhandledning och pratade sex hela dagen. Idag var hela familjen på Byggmax och spenderade mer än önskat och planerat på dörrar och annat. Nico vägrade sova middag i nya vagnen så istället däckade han av i bilen på vägen hem och fortsatte sova när vi kom hem runt 18 - så hoppas han inte vaknar för tidigt imorgon.
Tack till bror för hjälpen idag och tack till föräldrarna för att de alltid finns där och ställer upp.
Nu skall vi sova tidigt men bjuder på tre trötta bilder på Nico :)
Först en mycket trött Nico som sitter i sängen en morgon tidigare i veckan.
Nico ser film en annan morgon
Trött Nico med munnen full av vindruvor <3

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-04-28 21:24:01

Underbart att få krama och pussa på världens härligaste Nico idag:) Dessa bilder får mig att verkligen inse att så är fallet:) Älskar honom!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela