Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Händer mycket men skrivs lite

Publicerad 2012-04-13 23:01:07 i Allmänt,

Bland allt snor, allt byggade, packande och fixande, allt pluggande och stressande och allt lekande med sonen så finns ingen tid över till skrivande.
Nu har jag en vecka på mig att städa och packa klar inför visning, måla en trappa, skriva en dugga och en hemtenta, förbereda en uppsats och lite annat. Håller på att gå i bitar av stress och ångest men vi försöker hålla humöret uppe för Nicos skull och när han tog min hand och drog med mig in i sitt rum så la vi allt åt sidan och byggde med Duplo tillsammans hela familjen.
Nu har vi avslutat kvällen med att se Titanic (den gamla hederliga och ingen 3D) och jag grät lika mycket som alltid. Denna gången var dessutom värre för nu lägger man plötsligt märke till alla barn och mår dåligt över det.
Så, nu har jag inte tid med er mer... men här får ni en bild på sonen och maken, den förstnämnda lika förtjust i sin taklampa som alltid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela