Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Utflykt i skogen

Publicerad 2011-09-24 18:06:35 i Allmänt,

Idag har Nico varit lite skev i humöret. Ny framtand tror vi. Mest har han gnällt och gnölat, men en hel del bus också så klart. Han har bland annat suttit i en evighet med sina lillaklosslåda, ni vet en sådan med olika hål för olika klossar, och lagt i kloss efter kloss.

Jag var också ute och promenerade med honom en stund i skogen, vilket han tyckte om även om han höll fast min hand som i ett skruvstäd. Dock fanns det äckliga älgflugor överallt så vi stannade inte så länge. Fick såklart med en sådan jävel in och nu kryper det överallt på mig. Har lite panik för sådana efter en traumatisk händelse för 10 år sedan då en älgfluga spenderade ett dygn inuti mitt öra.


Nico gör lite udda min..haha. Det var svårt att få foton som inte var suddiga då han samtidigt höll min hand och även försökte sno kameran.



Efter vi vart i skogen sysslade Nico en stund med att bygga grushögar påvår mur vid parkeringen.





Visst är han söt i sin ugglemössa!? :)

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2011-09-24 20:04:45

Vilken sötnos! Här har vi också tandsprickningsgnäll! De små krakarna! Tur att det går över för dem och att de inte minns sin tandsprickning sedan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela