Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Så e det

Publicerad 2011-09-18 08:44:53 i Allmänt,

När jag har tråkigt får ni en lista... Senare idag skall brorsan komma så jag skall hjälpa honom plugga inför högskoleprovet. Efter det skall jag hämta maken.

VEM

Vem är i rummet med dig? Inte en kotte
Vem fick du senaste sms av? En i mammagruppen
Vem tänker du på nu? Var rätt blankt för tillfället faktiskt
Vem pratade du senast i telefon med? Min man
Vems hus var du senast i? Förutom vårt eget, Emils
Vem önskar du var med dig nu? Min man
Vem är din favoritsläkting? Mamma, pappa och brorsan

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Lindex
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Linne från KappAhl
Var åkte du senast bil? Till och från Emil igår


VAD

Vad åt du senast? En smörgås
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Vanliga blå jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? Ja, det är la byxorna då
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favorit färg? Just nu, grönt, tror jag
Vilken film såg du senast? Attack the block, tror jag den hette
Vad hör du just nu? Diskmaskinen

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Yes
Hånglat på en bio? Oklart, jag brukar vilja se filmen :)
Hånglat i skogen? Någon gång kanske
Tyckt att din kusin är het? Nej, men de är alla mycket söta på ett platoniskt sätt
Sovit naken? Ytterst sällan
Kört över hastighetengränsen? Bara några km av misstag ibland
Målat om ditt rum? Japp
Dansat framför en spegel? Nej det tror jag inte
Fått hicka? Har inte alla haft det nån gång?
Dumpat någon? Har hänt
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nån gång kanske
Varit i slagsmål? Inte direkt
Smugit ur ditt hus? Nej
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Har hänt in the old days
Älskar eller saknar någon nu? Absolut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela