Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Lite blåsigt

Publicerad 2011-09-14 08:07:33 i Allmänt,

Hatar att köra till jobbet när det känns som man skall blåsa av vägen när som helst. Dessutom var halva Uddevalla översvämmat och jag fick hitta alternativ väg... kände mig dock lite som en äventyrare där jag kryssade fram mellan jättepölarna (haha.. krävs inte mycket för att jag skall känna mig som det, tydligen).
Nico var glad imorse. Han vaknade, åt sin ersättning, kläddes på och så iväg. "Nu skall du till dagis och leka med barna" sa jag och han log stort. Idag kunde jag bara lämna över honom till en av fröknarna, säga hej då och gå. Han brydde sig inte alls utan var helt nöjd med detta.
Nu är det jobb och sedan hem och.. ja typ städa eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela