Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Här sitter jag och glor

Publicerad 2011-09-03 09:49:59 i Allmänt,

Nico vaknade runt 06 men nu sover han en stund igen. Jag är hungrig men orkar inte fixa något att äta. Sitter istället och har ångest över hur ruinerad jag kommer bli av all kurslitteratur. Måste de ha typ 10-15 kursböcker som alla kostar mellan 300 och 600 spänn styck?! Tror de att vi är miljonärer? Får bli en tripp till biblioteket tror jag och be dem ta hem de böcker jag behöver. Kanske köper en del dock. Boken som hette Pervers? lät ju onekligen spännande.

Dessutom visade det sig att man måste göra ett grupparbete. Jag hatar grupparbeten. Usch. Jobbigt att behöva ses och samarbeta. Blä.
Uppsatsen man skulle skriva måste dessutom vara en litteraturstudie så kan inte skriva om det jag hade tänkt. Surar för det med.

"Roar" mig också med att försöka sälja massa urväxta barnkläder i en grupp på FB. Måste bli av med alla högar med kläder men är för snål för att bara ge bort dem. Speciellt då Nico växte så fort att många av kläderna är i det närmaste oanvända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela