Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bob och sånt

Publicerad 2011-09-05 22:54:35 i Allmänt,

Borde sova för länge sedan men är lite upprörd över det där med allt vatten i källaren så kan inte slappna av. Funderar på annat för att distrahera mig själv.
En man som heter Bob kontaktade mig för ett tag sedan angående min tomt. Har svårt för namnet Bob eftersom det påminner mig om den där läskige demonsnubben i Twin Peaks. Hampus föreslog dock att jag kunde tänka på Byggare Bob istället. Mindre skrämmande.
Funderar också över det där med att man skall akta sig för vilt på vägen i skymning och gryning för att djuren rör på sig då... men vad gör de hela dagarna så? Jobbar?
Ni märker... jag borde sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela