Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Blää, skit och urk

Publicerad 2011-09-08 20:01:03 i Allmänt,

Gick upp fem i morse för att hinna ordna allt innan jag skulle köra Hampus till halkbanan. Väntade där med Nico medan Hampus körde. Nico vägrade såklart äta maten jag gått upp klockan 5 för att laga.
Hem, svintrött, åka handla, laga mat. Nico gillade maten, så mycket att han schamponerade sig med den och fick ta ett bad.

Sedan upptäckte jag att min plånbok var borta. Har genomsökt hela huset samt bilen men det är fan inte här. Nico kan ha söpit bort den men vart fan då??
Nu är jag sur och deppad och tycker att allt suger. Så därför får ni fasen ingen bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela