Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Den glada dagen

Publicerad 2011-10-23 18:15:41 i Allmänt,

Idag har jag fått sparka liv i gamla datorn för att kunna skapa ett vettigt blogginlägg och dela med mig av lite bilder. Känns dock som de flesta borde ha gett upp hoppet om denna blogg för länge sedan. Kanske jag gör en storstilad comeback, kanske inte... vem vet :)

Idag har ju alltså Nico haft en underbart glad dag. Vilket har gjort mig glad, och Hampus med. Dock bits han. Nico, inte Hampus. Vet inte om han just insett tändernas användningsområden men han bits så in i norden och sedan skrattar han så han tjuter. Fast i dag har han i och för sig skrattat högt åt det mesta.

Nu skall det också bjudas på lite bilder tagna de senaste dagarna. På tiden.



Nico när han åkte en sådan där gungande bil på torget. Strax innan och strax efter sprang han i full rulle åt alla håll förutom det håll vi skulle åt. Han försökte även roffa åt sig lite fika från ett cafébord han passerade.



En favorit är att suga av fingret så det uppstår ett ploppande ljud. Mycket roligt.



Igår gick vi ut en stund, och man tänker ju att man skall behöva vara så avancerad och roa ett barn, men Nico spenderar gärna sin tid på parkeringen där han gör små högar av grus på muren. Blir tydligen aldrig trist det.



Ugglemössan. Allas favorit. Jag tror att Hampus anser det vara det bästa inköp jag någonsin gjort :)



Nico ligger och leker med sin dator på morgonkvisten.

Nu sover dock plutten och imorgon är det dagis för hans del. Sedan är det inte alls många dagar kvar, åker på onsdag, tills jag skall till Ullared!! :) Skall bli så kul att komma ut lite och shoppa och hänga med Karin. Barnfritt blir det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela