Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Bara ett tillägg sådär

Publicerad 2011-10-28 12:36:04 i Allmänt,

Ända sedan en mus (under hot från Tesslan) hade gömt sig i Hampus sko.. vilket han upptäckte innan han tog på den... så har jag lite skräck för att det skall vara en mus i någon av mina skor när jag skall ta på dem (har helt tagit död på min tidigare skräck för att en stor spindel skall gömma sig där vilket jag varit rädd för sedan jag såg en dokumentär från Australien för massor av år sedan).
Hampus respons var dock: Det är ju ingen fara, de blir ju bara mos

Så därför vill jag inför den stundande julen och allt klargöra: Att med min fot förvandla en mus till mos står inte ens i närheten av högt upp på min önskelista.
Skräcken kvarstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela