Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kväll igen

Publicerad 2011-11-26 18:34:13 i Allmänt,

Spenderat större delen av dagen hos mamma och pappa. Nico har varit på gott humör medan jag varit tröttare än tröttast. Så himla trött på att bara sova 5 timmar per natt ungefär. Men men, hade kunnat vara värre :)
...
Mamma var snäll och följde med till vårdcentralen med Nico sedan. De sa att han nog också hade förkylningsastma. Där ser man.
...
Nu har jag lagt Nico, som dock inte alls sover utan ligger och sparkar i väggen, pratar för sig själv och fnissar, och jag tänkte plugga. Insåg dock snabbt att det går inte att plugga när ens hjärna är så trött så jag får hoppas att Hampus kan ta Nico en stund imorgon så jag får gjort det.
Istället skall jag äta lite godis och slappa tror jag. Kan inte vara duktig varje dag ju. Tror dessutom att jag snart kommer få spendera en stund inne hos plutten om han skall somna.

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2011-11-28 07:48:55

Fem timmar per natt låter lite väl lite. I bland stupar jag i säng just efter Elias på kvällarna för att få lite fler timmar än vid den gamla vanliga dygnsrytmen.



Var rädd om er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela