Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Underbar dag

Publicerad 2011-05-09 18:03:26 i Allmänt,

Sommarsol ute hela dagen :)

När Nico ätit lunch gick vi en långpromenad hela familjen. Trodde inte att Nico skulle somna då han sov så länge på morgonen men han tog sig en ganska lång lur i vagnen i alla fall.
Jag stod för underhållningen när jag började studsa och hoppa på stigen samtidigt som jag skrek: En orm! En orm!, när en kopparödla slingrade förbi framför mina fötter. Mötte faktiskt två stycken under promenaden. Hampus satte sig och klappade den andra vi mötte.

Sedan har vi grejat en del inne. Försökt bli klara i källaren, men det är lite kvar, och busat med Nico. Han har vart en riktig solstråle idag och bjudit på massa pussar.

Nu skall Nico sova, Hampus skall göra musik i studion i källaren och jag tänkte fortsätta läsa en bok (Scar Tissue, biografi av sångaren i Red Hot Chili Peppers).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela