Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Trötta

Publicerad 2011-05-24 12:36:53 i Allmänt,

Jag är seg idag för katterna var pissjobbiga i natt. Nico sov dock hela natten men vet inte om han är på väg att bli sjuk för han har varit väldigt trött och kinkig idag. Bara gnuggar sina små ögon och blir ledsen för det mesta.
Han har dock klättrat runt lite under morgonen och utforskat saker omkring sig. Sedan ville han sitta med mig och titta i de pekböcker jag har på min iPhone. Om och om igen ville han det och när jag slutligen la bort den för att det var dags för mat så bröt han ihop fullständigt och grät så att tårarna sprutade.

Han sov till 6 imorse, var uppe två och en halv timme ungefär och sov sedan till 10. Nu sover (eller kanske halvsover) han igen. Som sagt var så är han ovanligt trött idag. Blir inga bra dagar då båda är trötta och kinkiga.
Längtar efter att Hampus skall vakna (han har jobbat natt alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela