Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Mycket i huvudet

Publicerad 2011-05-15 19:41:52 i Allmänt,

Min hjärna är i kaos just nu. Så mycket att tänka på och fundera kring, både positiva och negativa saker. Beslut som skall fattas om framtiden, saker som man hoppas skall ske, världen är i rörelse. Har svårt att skriva för vill inte dela många av sakerna med världen ännu.

Nico har det varit full rulle på.Dock äter han och sover mer, antagligen eftersom han rör sig så mycket när han är vaken. Han skall upp och stå hela tiden och klättra på allt. Min stora kille. Samtidigt som det är extremt tröttsamt så blir jag så stolt. Nu dricker han själv ur pipmugg (utan droppstopp dock så det sölas en del) och kan äta större bitar i maten också.

Avslutade dagen med att se eurovision song contest i efterhand på SVT Play (vad jag tyckte kommer i nästa inlägg) och så skrev jag ett argt mail till en vårdcentral.
Skall nog sova snart fast det är tidigt. Behöver sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela