Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Min helgplan

Publicerad 2011-05-05 19:40:52 i Allmänt,

Hampus sover för han skall upp tidigt imorgon och sedan vara uppe ett dygn, för att sedan sova några timmar och sedan jobba heldag till sent in på natten! Galna människa. Han jobbar sitt vanliga jobb först imorgon och sedan har han flera ljudtekniker gig efter varandra i helgen.

Tycker inte om när han åker bort. Jag är sådan som helst vill ha familjen samlad jämt. Några timmar och sedan saknar jag honom så det nästan gör ont. Lite knäppt kanske.

Som vanligt när han åker bort så har jag en plan att göra allt superduperfint hemma tills han kommer hem så att han skall tänka att "oh så bra hon är, henne vill jag aldrig lämna"....Lite knäppt det med, och kan ju ha motsatt effekt - att han vill åka bort jämt så att jag städar. Nu frågade en vän dock om jag ville hänga med till Göksäter imorgon. Har egentligen inga pengar att handla för med det lockar, det gör det.

Nu skall jag läsa lite och sedan sova jag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela