Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Liten pratglad

Publicerad 2011-05-05 18:16:26 i Nytt på bebisfronten,

Idag har Nico haft en riktigt verbal dag. Förutom det vanliga tjattret har han vid tre tillfällen idag sagt, eller försökt säga, ord.

I morse när han kröp på golvet tittade jag ner från soffan och sa:  Hej hej,och fick ett: Ej ej, tillbaka.

Sedan när jag var i affären med honom så tappade han sin napp. Jag tog upp den och skojade med honom genom att stoppa den i min egen mun. Han tittade på mig, skrattade och sa: Bapp

Till sist när jag skulle ta på hans pyjamas så fick han fatt i ena stumpan och kastade iväg. Jag hämtade den och sa att inte skall du väl kasta bort din strumpa, och han fnissar då och säger: Bumpa

Fina försök tycker jag helt opartiskt;)

Kommentarer

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-05-05 21:59:31

Verkligen fina försök! Duktig grabb ni har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela