Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kul som en kratta?

Publicerad 2011-05-18 17:39:56 i Allmänt,

Nico roas ju inte direkt mycket av att se filmklipp för barn. Ytterst sällan skrattar han och för det mesta vill han inte titta alls. Då jag ville få honom lite lugn eftersom jag var trött på att ha en mask i knät så tänkte jag att ok, jag får leta upp ett klipp som tilltalar honom.

Jag sökte på "kratta grus" på YouTube och hittade ett klipp med en man som krattar grus. Inget mer, inget mindre. En man som krattar grus. Nico tjöt av glädje och skrattade gott. Sån är han min son. Han gillar folk som krattar. Löv går också bra insåg jag ett filmklipp senare.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-05-18 17:56:38

vad gulligt :)

Postat av: kung evve

Publicerad 2011-05-18 18:42:57

Glöm inte besvara dagens fråga!

Postat av: Emma-Matilda

Publicerad 2011-05-18 18:44:07

Hur ser du på det förflutna? Klicka in och skriv din åsikt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela