Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kortfattat

Publicerad 2011-05-27 19:32:12 i Allmänt,

Jag har en liten svacka i min hälsa om kommer därför antagligen inte blogga så mycket de kommande dagarna. Vi har haft riktigt goda nyheter och har en hel del att se fram emot här hemma, men det har varit en tuff period nu också. Jag kommer i dagarna uppsöka läkare för utredning av eventuell "förlossnings"-depression som man kallar det. Jag balanserar på slak lina nu och känner mig väldigt ledsen över att jag inte kan vara den mamma jag vill vara.

Skall förklara mer om både det positiva och det negativa när orken infinner sig.

Kommentarer

Postat av: Linnea Jonasson

Publicerad 2011-05-27 22:12:07

<3

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-05-27 22:44:50

Hej Emma !

Jag följer ju som sagt din blogg i det tysta, men kände att jag måste komma in och säga som många säkert redan ha sagt till dig,Du verkar vara en jättegullig mamma som nu under en lång tid kämpat hårt med många långa vakna nätter,och även en krävande goding på dagtid, men ändå lagat honom EGEN mat och pysslat om hemmet i den mån av ork.BRA JOBBAT !!

Hoppas att du ska få dunerbra hjälp så du snart är tillbaka och förgyller bloggen. Ja, ja får väl vänta ett tag till då på Nyheten,jag som suttit och nästan spruckit av nyfikenhet :)

Postat av: sofia

Publicerad 2011-05-28 10:24:39

<3

Postat av: Ulrica

Publicerad 2011-05-28 14:45:21

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela