Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Kanske inte så spännande

Publicerad 2011-05-29 16:29:19 i Allmänt,

Idag har jag följt min plan att spendera mindre tid vid datorn. Har städat lite, tvättat kläder och busat mycket med Nico. Har varit väldigt trött men är nöjd med mig själv att jag försöker bryta mönstren.

Nico har faktiskt varit en riktig gullunge hela dagen, men vet inte vad det är med honom för han är väldigt trött.

Min första mors dag som mamma idag. Lite coolt. Dock har jag ju varit ensam hemma med Nico hela dagen så har känts som vilken dag som helst. Bara två timmar kvar tills min älskling kommer hem dock. Saknar honom.

Dags att kila för såg just att min son ålade in på dass. Vill inte råka ut för en toaborstätningsincident.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela