Knyttet - kort men tjock

En feministisk socionoms tankar om ditt och datt

Inget spännande att förtälja

Publicerad 2011-05-07 18:26:02 i Allmänt,

Har jag varit ute i solen idag? Svar nej. Jag har varit inne och städat men har trots detta inte lyckats få speciellt mycket gjort. Eller jo, det är ju städat men har inte alls gjort så mycket som jag hade tänkt. Svårt när man har en liten plutt som ålar efter en hela tiden och vrålar för att han vill att man skall sitta på hans madrass och titta på när han leker.

Han har dock varit glad större delen av tiden förutom en stund nu på eftermiddagen då han gnällde och ropade efter sin pappa. Skall bli skönt när han kommer hem i natt.
Nu är det dags för honom att sova men han ligger mest och fnissar, skrattar och tjoar i sin säng. Kunde faktiskt inte ens låta bli att ta upp och pussa på honom när jag gick in och tittade till honom för han var bara som en go, mjuk  charmklump <3 Var bara jätteleende och skrattande när jag pussade på honom. Hoppas bara att han somnar snart och sover bra.

Imorgon skall jag fortsätta att dona hemma. Man kan tro att jag har världens stökigaste hus men jag är inne på detaljerna nu. Röjer i garderober och lådor och så. Och så skall jag pussa på min man. Massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela